18 Şubat 2017 Cumartesi

Hediye Biliç - Alışamadım - Sözleri

Hediye Biliç'in dmc etiketiyle yayınlanan "Alışamadım" adlı single çalışması video klibiyle sitemiz tubidy'de.Sildim adını ismine sahip ilk albümünü müzik severlerin beğenisine sunulan hediyenin albümdeki 5 şarkının sözleri ve müzikleri hediye biliç'e ait.Bu single albüm şarkısı alışamadım şarkı sözleri de yine hediye'ye ait olup düzenlemesini ender çabuker video klip yönetmenliğini ise hasan kuyucu yaptı.Slow müzik sevenlerin beğeneceği bu güzel şarkının sözleri ve videosu siz takipçilerimiz için paylaşıyoruz.Şarkı hakkında yorumlarınızı beklediğimizi bilmenizi isteriz.

Hediye biliç alışamadım dinle


Alışamadım şarkı sözü

Dile kolay kalbe ağır
Ayrılık ölümden beter ve sağır
Büyüyor içten içe bendeki yangın
Yokluğunla yok oldum vurdum dibe sersefil oldum
Kalbim sen sen diye atıyorken söyle nasıl unuturum
Sensiz bu hayat hem eksik hem yarım
Hem kırık hem dökük zarar ziyan
Alışamadım desem ne farkeder, yok kalbinde vefa
Acılara gülmeyi öğrendim bilmem bu kaçıncı bela
Yoluna yolum derdim, inan gidebilseydik bu aşkta sona
Dolanamadık dillere olamadık, ne mecnun ne de leyla

0 yorum

Yorum Gönder