18 Şubat 2017 Cumartesi

Bengisu - İsyan Ediyorum - Sözleri

Bengisu'nun gnl menajerlik etiketiyle yayınlanan "isyan ediyorum" adlı single çalışması video klibiyle sitemiz tubidy'de.Gözel sesi ile kısa süre içerisinde şarkısını dillere dolayan başarılı şarkıcı bengisu sözleri erkin arslan, özlem küçükyılmaz ve yine kendisne ait olan (isyan ediyorum) isimli şarkının video klip yönetmenliğini burak tunçel yaptı.Bu sevilen şarkının sözleri ve video klibi ile sizleri başbaşa bırakıyor ve yorumlarınızı bekliyoruz.

Bengisu isyan ediyorum dinle


İsyan ediyorum şarkı sözü

Akşamdan kalma bir ayrılık
Uyanması çok zor inanması
Zamanla geçer unutursun diğerleri inat
Unutmadım asla sebebini bilse
Belki huzur bulurdu yüreğim
Nerden bilsen son kez görmüş seni gözlerim
Kimseler duymazmı sesimi
Sel gibi içim dinmezki
Sen nasıl olur bir başıma bırakıp gittin beni
Beni bana bıraktın kalmam giderim
Sensiz hiç tadı yok
Öyle bir hasret hasretki bu muslatı yok
Kimseler duymaz mı sesimi
Sel gibi içim dinmez ki
Sen nasıl olur bir başıma bırakıp gittin beni

0 yorum

Yorum Gönder