19 Şubat 2017 Pazar

Aydilge - Gel Gör Beni Akustik Versiyon

Aydilge evden canlı canlı albüm içerisinde yer alan eski bir o kadar da güzel şarkı olan gel gör beni aşk neyledi isimli şarkısı video klibi ile sitemiz tubidy'de.Sözleri yunus emre'ye ait olan bu güzel çalışmanın gitar cem sarıoğlu akustik gitar ise özcan ak çalıyor klipte görünen keman utku barış andaç çello ise ismail kaya ya emanet edilmiş.Video yönetmenliğini isa kurt'un yaptığı yıllar geçmesine rağmen herkesin dilinde olan gel gör beni isimli şarkının kayıt işleri alen konakoğlu yaptı.

Aydilge gel gör beni dinle



Gel gör beni şarkı sözleri şu şekildedir.

Ben yürürüm yana yana
Aşk boyadı beni kana
Ne akilem ne divane
Gel gör beni aşk neyledi

Gah eserim yeller gibi
Gah tozarım yollar gibi
Gah akarım seller gibi
Gel gör beni aşk neyledi

Akar suların çağlarım
Dertli ciğerim dağlarım
Şeyhim anuban ağlarım
Gel gör beni aşk neyledi

Ya elim al kaldır beni
Ya vaslına erdir beni
Çok ağlattın güldür beni
Gel gör beni aşk neyledi

0 yorum

Yorum Gönder