3 Ocak 2017 Salı

Olsun Ece Seçkin şarkı sözleri

Olsun Ece Seçkin şarkı sözleri

"Olsun" şarkısına yeni klip çeken Ece Seçkin hayranları ile kavuşuyor.

Ece Seçkin'in, "Olsun" isimli tekli çalışması, video klip çalışması ile sitemiz tubidy'de.

Bu yıl sıkca duyacağımız "Olsun" tüm müzik platformlarında yayınlandı.

"Olsun" şarkısı ile Ece Seçkin kısa sürede en çok dinlenen şarkılar ve mp3 indirilen şarkılar içerisinde bulabiliceğiniz nitelik'de bir şarkı.

Olsun Ece Seçkin şarkı sözleri

Uzadı Günler, Uzadı Geceler.
Saymadım, Bir Saatten Sonra.
Doydum Doydum, Usandım.
Kapalı Kapılar, Denedim, Zorladım.
Açamadım…

Olsun Olsun Sana Bağladım
Ah Benim O Gözünün Içine Bakarken
Kendimi Kaybettiğim Sevgilim..
Unutuluyor Mu Böyle Bitince?
Söyle Bari Ben De Bileyim..
Yandım, Seni Serin Tutar Mı Gittiğin Yerler?
Kandım, Seni De Inandırsın Seveceğin Eller

Olsun Ece Seçkin dinle


0 yorum

Yorum Gönder