29 Ocak 2017 Pazar

Deli Norm Ender 2017 Şarkı Sözleri

Deli Norm Ender 2017 Şarkı Sözleri

Norm Ender 'in, "Aura" albümündeki "Deli" isimli şarkı sözleri sitemiz tubidy'de.

Norm Ender "AURA" albümündeki şarkı listesi:
1. Benim Stilim
2. Deli
3. Sonumu Görüyorum
4. Kara Toprak
5. Yarem
6. Kaktüs
7. Avare
8. Kezban
9. O Zaman Dans
10. Aura

Deli Norm Ender 2017 Şarkı Sözleri

Kes Layn Rapin Tanrısı Geri Döndü
Bu Sesten Alayınızın Başı Döndü
Ve Eslen Hint Fakiri Bu Neyin Havası
Yo Beslen Bende Beyin Fırtınası
Kaç Layn Fay Hattında Felsefesi
Punchline Bu Rapimin Her Zerzelesi
Boş Meydana Kafadan Atıyor Efesi
Hoş Laf Atan Kabadan Alıyo Nefesi
Feyz Al Diyene Yanıt Merkezden
Zevk Al Geç Geliyorum Herkesden
Zarları Salla Ve Bunu Yapmalısın
Beni Geçmek Için 13 Atmalısın
Goy Goy Fanları Dinlesin Heyhat
Boy Boy Dansoz Piyasada Vah Vah
Banada Bir Dörtlük Yazın Ama Dikkat
Dilime Düşenin En Son Sözü Allah

X2
Bas Baya Gizli Bilgi Bu
Dur Biraz Sok Olayım
Ben Bunu Sanki Bilmiyom
Bana Dediler Deli Deli Deli

Bing Is Back Homie Sonsuza Dek
Ve Eser Sayim Size Keser Sapı Gibi
Kaçı Tatmin Eder Seni Sayı Sayıcı
Nicelik Geçicidir Nitelik Kalıcı
Cinsini Sevdiğim Cinsine Çekiyo
Bi Gazete Küpürü O Ezik Başları
Bak Beni Silemeyen Herkes Karalar
Türkçe Rapin Bedelli Ortaçları
Nasılsın Tatlım Böyle Iyimi
Çocukca Yalanları Kes Homie Baydın
Sözde Duyar Kasan Tayfanızda
Herkes Aydın Ama Kuşum Aydın Yo
Bırakın Artık Yeteneğiniz Yok
Siz Rap Yapacanızda Görücem
Sakın Beni Tupac Gibi Vurmayın
Ben Sizi Zaten Seve Seve Ölücem

X2
Bas Baya Gizli Bilgi Bu
Dur Biraz Sok Olayım
Ben Bunu Sanki Bilmiyom
Bana Dediler Deli Deli Deli

Deli Norm Ender 2017 dinle



0 yorum

Yorum Gönder